Comenzi

Cum comand online?

Comenzile se plaseaza exclusiv pe www.splendoria.ro Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii. In caz ca intampini dificultati in procesul de comanda, ne poti contacta telefonic sau prin SMS la +40761 099 567 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00 sau prin e-mail contact@splendoria.ro.
Daca stii exact ce produs doresti, il poti cauta direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse din meniul afisat.

Ce se intampla dupa plasarea comenzii?

Dupa plasarea comezii online, clientul va primi un email de cofirmare a comenzii plasate pe site-ul nostru. Dupa, comanda ta va fi procesata si verificata in depozitul Splendoria. Dupa verificarea comenzii vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail ca produsele comandate sunt disponibile pentru livrare. In caz ca produsul nu este disponibil vei fii informat de catre echipa splendoria.ro referitor la statusul si detaliile privind produsul comandat. 

Transportul este gratuit?

Transportul este gratuit pentru toate comenzile care depasesc valoarea de 250 lei.

Locuiesc intr-o zona greu accesibila. Cum voi proceda cu livrarea?

Daca adresa de livrare se afla intr-o zona greu accesibila, vei fi contactat de catre curier pentru a stabili locul de ridicare a coletului sau dupa caz pentru a oferi indicatii suplimentare curierului.  

Cum voi proceda in cazul livrarii coletelor voluminoase?

Avand in vedere faptul ca firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare masina de livrare, este posibil sa fie nevoie de ajutorul tau pentru manevrarea produselor voluminoase.

Pot plasa comenzi cu plata ramburs? In ce conditii?

Da. Poti plasa comenzi cu plata la livrare.

Am primit un colet incomplet. Ce pot face in aceasta situatie

Nu iti face griji! Vom identifica coletul impreuna cu partenerii nostri de curierat. In cazul in care comanda ta a fost livrata incomplet, ne poti comunica printr-un e-mail la adresa contact@splendoria.ro numarul comenzii si AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificarile necesare.

In cat timp se livreaza produsele?

Termenul de livrare: 3 – 5 ZILE LUCRATOARE.

Pot modifica o comanda deja plasata?

Pentru a modifica comanda plasata, ne poti trimite un mail la adresa contact@splendoria.ro specificand numarul de comanda sau luati legatura cu un reprezentant la numarul de telefon +40761 099 567

Contul meu

Cum ma inregistrez?

Te poti inregistra in cativa pasi simpli: click pe linkul „Autentificare” si introduci adresa de e-mail in campul “Inregistrare”. Verifica adresa de mail folosite la Inregistrare pentru mai multe detalii si urmeaza pasii. 

De ce am nevoie de cont?

Iti recomandam ca inainte sa plasezi o comanda, sa iti creezi un cont pe SPLENDORIA.RO. Astfel, vei avea acces la toate detaliile despre comenzile plasate si produse favorite, precum si posibilitatea de a vedea detalii despre contul tau.

Cum imi resetez parola?

Click pe linkul „Autentificare”, apoi pe „Ai uitat parola?” si introduci emailul sau numele de utilizator cu care te-ai inregistrat. Sistemul va genera o parola noua si o va trimite pe adresa de e-mail specificata.

Cum imi sterg contul?

Pentru stergerea contului, conform regulamentului GDPR, avem rugamintea sa ne trimiti o cerere de stergere cont/date personale catre adresa de e-mail contact@splendoria.ro.

Solicitarea ta va fi preluata si solutionata, in cel mai scurt timp, de colegii nostri responsabili cu protectia datelor personale.

Plata

Care sunt modalitatile de plata?

Modalitatile de plata prin care poti achita o comanda sunt:

– plata numerar sau card la livrare – plata se face in LEI, integral.

– plata online cu card bancar;

Retur

Cum pot returna un produs si in ce conditii?

Ai posibilitatea de a returna gratuit produsul completand formularul de retur disponibil.

Mai multe detalii privind procedura de retur puteti gasi accesand pagina Termeni si Conditii.

Returul este gratuit?

In cazul in care doriti sa returnati produsele primite, va trebui sa suportati costul direct al returnarii. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.  

In cat timp pot inregistra returul?

Poti returna gratuit orice produs in termen de maximum 14 de zile de la data livrarii coletului.

In cat timp se restituie suma aferenta returului?

Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de maximum 14 zile.